Als je dit probleem ervaart moeten wij een onderzoek starten. De oorzaak van het probleem kan namelijk variëren van een scherm wat geen beeld geeft tot andere defecte onderdelen. Het onderzoeken van een toestel duurt meestal 1 tot 3 werkdagen. De kosten bedragen altijd € 39,-. Wanneer wij klaar zijn met ons onderzoek ontvang je een rapport; is reparatie überhaupt mogelijk? Zo ja, wat zijn de kosten? Zo nee, ontvang je een totalloss-verklaring.

Vaak is het ‘gewoon’ een scherm vervanging wat noodzakelijk is. Omdat we echter dat niet kunnen dubbelchecken omdat het scherm geen beeld geeft en ook geen geluid afspeelt, leert ervaring ons dat een omvattend onderzoek wijsheid is. Ondanks dat u zeer terechte aanwijzingen hebt dat het probleem wordt veroorzaakt door het scherm, doen wij eerst een onderzoek en pas dan vervangen wij eventueel onderdelen, nadat wij een akkoord zijn overeengekomen. De werkwijze en mogelijke scenario’s zijn als volgt;
Zoek via het menu of zoekbalk jouw merk / model en kies vervolgens voor onderzoek. Plaats het scherm in de winkelwagen en bekijk onze serviceopties; laten ophalen en brengen of op afspraak langskomen.

 

 Mogelijke scenario’s:

  • 100% kans | Onderzoek naar oorzaak van het probleem en terugkoppelen | Kosten € 39,- voor Smartphones, € 49,- voor Tablets en € 59,- Macbooks. onderzoek binnen 1 uur klaar (tenzij toestel zeer gehavend is). | Data blijft behouden

  • Wanneer het probleem is veroorzaakt door val-/stoot- en/of waterschade zijn de scenario’s:
  • 90% kans         | Scherm wordt vervangen, reparatie is binnen 1 uur klaar | Data blijft behouden
  • 9% kans         | Door harde val ook andere beschadigd; Display IC chip stuk, herstel kost vanaf € 120,- / Power IC chip vanaf € 120,- | Data blijft behouden
  • 1% kans         | Breuk in moederbord; herstel niet mogelijk; totalloss. Alleen onderzoekskosten € 39,- | Data onherstelbaar kwijt