De snelste reparatieservice wáár je ook bent!


PhoneDokterThuis® zorgt ervoor dat je ongeacht je woonplaats een snelle reparatieservice kunt krijgen. Op basis van jouw locatie kun je kiezen uit verschillende serviceopties; 

  • laten ophalen en brengen binnen 24 uur (landelijke service)
  • 30 minuten service aan huis of werk (regionaal)
  • 30 minuten service in één van onze winkels (4 winkels)


 

 

 

24 uur ophaal- en brengservice

Woon je in een gebied waar wij nog niet op locatie repareren of een winkel in de buurt hebben? Kies dan voor de ophaal- en breng 24-uurservice.

Wij werken samen met een groot aantal koeriersbedrijven zoals DHL, UPS en PostNL. Als je vóór 15:30 een reservering plaatst, komen onze koeriers dezelfde dag nog, landelijk op álle postcodes, thuis jouw toestel ophalen.
De volgende dag wordt jouw toestel in onze repaircentre binnen 1 uur gemaakt en gaat het dezelfde dag nog met de koerier weer retour! Hierdoor heb je het toestel gegarandeerd binnen 24 uur weer terug!

 




 

 

30 minuten service thuis of op werk


Je boekt een afspraak en wij komen vaak dezelfde dag nog naar je toe. In onze repairbus repareren wij de beschadigingen, terwijl jij thuis of op kantoor aan het werk bent.

 


 

30 minuten service in de winkel

Als je liever zelf langs wilt komen, reserveer je simpelweg een afspraak op één van onze repaircentres. Ook dan kun je wachten op de reparatie die maar 30 tot 45 minuten duurt!




 

Sinds 2011

Regelmatig spreken wij klanten die onze uitzonderlijk snelle services zo bijzonder vinden, dat ze zich afvragen of het wel echt waar of haalbaar is?!

PhoneDokterThuis® is onderdeel van PhoneDokter® wat is opgericht in 2011 door ervaren telecomprofessionals. Onze missie was een landelijke service verlenen die voldoet aan de eisen van de dynamische en vooral snelle maatschappij. 

In een klein winkeltje in Schiedam is het allemaal begonnen. 

 

Het concept reparatie-terwijl-je-wacht sloeg meteen en al snel moesten we het team uitbreiden. 


Het was toen en vaak nog steeds zo dat wanneer je service nodig had bij smartphone beschadigingen, je afhankelijk was van de provider en/of verzekering. Wachttijden van 4 weken waren marktconform. 

 





 

 

 

Anno 2021


Nu bijna 10 jaar verder, hebben wij al vele tienduizenden klanten geholpen. Consumenten en zakelijke klanten van grote naam. Met iedere reparatie hebben wij ervaring opgedaan en onze diensten naar een hoger niveau getild. Helaas hebben wij ook fouten gemaakt, waar we heel veel van hebben geleerd.
Nog steeds maken wij ook weleens fouten, iets wat menselijks is. Echter zal iedere klant van PhoneDokter® het volgende bevestigen; 'zij zijn deskundig én eerlijk. Jouw toestel is in goede handen bij PhoneDokter®'. 

De climax van alle ervaringen, optimalisaties en vele 7 daagse werkweken, is vormgegeven in onze huidige dienstverlening;

  • De kwaliteit van de onderdelen en automatisering van de processen
  • De ondersteuning bij specifieke schadegevallen
  • De deskundigheid om complexe (zakelijke) processen uit handen te nemen
  • De snelheid en toepasbaarheid van de verschillende diensten



 

 

 

 

Vooruitzicht


PhoneDokterThuis® biedt simpelweg de beste service voor een betaalbare, eerlijke prijs en bovenal razendsnelle uitvoering van werkzaamheden. 

Omdat wij álle smartphone-gebruikers een passende dienstverlening willen bieden, is onze missie en koers nog steeds ongewijzigd; een simpele, snelle service voor iedereen, ongeacht je woonplaats, merk toestel, type schade, etc.

Trots zijn, zijn grote woorden, iets waar wij ons ongemakkelijk bij voelen.
Wij staan wél 100% achter onder diensten en daar halen wij plezier uit. Het grootste plezier blijft dat iedere klant weer, ons aanbeveelt binnen de eigen kringen, dat is goud!

Onze missie is immers dán pas echt geslaagd!

Wij hopen dat je zo min mogelijk gebruik zal maken van onze service want schade aan je telefoon is niet de leukste ervaring. Maar áls je service nodig hebt, staan wij klaar, 7 dagen in de week, wáár je ook bent!