Klantenservice

Heb je een vraag? Check de antwoorden hieronder.

Staat jouw vraag / probleem er niet bij? Gebruik dan het contactformulier! Schrijf duidelijk en omvattend je vraag, zodat wij je goed kunnen helpen!


Op werkdagen van 09:00 tot 18:00 reageren wij altijd binnen 30 minuten!

               

 

1 Veelgestelde vragen
1.1 Scherm beschadigingen / problemen

Beeldscherm werkt goed, alleen glas is stuk.

Ik heb beeld, maar touchfunctie werkt (deels) niet

Ik heb geen beeld meer, wel geluid. Bijv. alarm gaat af, berichten komen binnen etc.

Sinds mijn scherm stuk is heb ik geen beeld en ook geen geluid van inkomende berichten

1.2 Batterij / Oplaadproblemen

Mijn batterij loopt extreem snel leeg.

Af en toe start mijn toestel opnieuw op. Vaak bij een laag batterij percentage.

Ik kan mijn toestel niet meer opladen.

De oplaadkabel krijg ik er moeilijk in en/of maakt moeilijk connectie met de oplaadpoort.




1.3 Problemen tijdens het bellen

Tijdens het bellen kan IK de tegenpartij niet of nauwelijks verstaan.


Tijdens het bellen kan de tegenpartij MIJ niet of nauwelijks verstaan.

Ik heb geen of slecht netwerk.

Het netwerksignaal lijkt prima, maar als ik wil bellen krijg ik geen gehoor.

1.4 Speaker problemen

Tijdens het afspelen van muziek heb ik weinig tot geen geluid.

Tijdens het bellen heb ik geen geluid als ik de luidspreker. Zonder luidspreker kan ik wel bellen en de tegenpartij verstaan.

 

1.5 Telefoon heeft waterschade
1.6 De achterkant van mijn telefoon is stuk
1.7 Ik heb softwarematige klachten
1.8 Knoppen reageren niet
1.9 Camera beschadigingen / problemen
1.10 Moederbord beschadiging / problemen
1.11 Face ID werkt niet
1.12 Ik wil een offerte
1.13 Hoe lang heb ik garantie?
1.14 Heb ik garantie op beschadigingen nadat PhoneDokter® een onderdeel heeft vervangen?
1.15 Wat gebeurt er als ik mijn toestel achter laat voor onderzoek?
1.16 Werkt PhoneDokter® samen met fabrikanten zoals Apple, Samsung?
1.17 Behoud ik mijn gegevens als PhoneDokter® mijn toestel repareert?
1.18 Waar zijn de winkels van PhoneDokter® gevestigd?
1.19 Voor welke steden / postcodes biedt PhoneDokter® de ophaal- en brengservice?
1.20 Hoe snel wordt mijn toestel gerepareerd?