iPad Pro 9.7 (2e Gen) Batterij reparatie
Vandaag nog geregeld, wáár je ook bent!

iPad Pro 9.7 (2e Gen) Batterij reparatie ..

SKU: PR2630
€149,00
Op voorraad
Reparatie klaar terwijl je wacht!

 > Hoe werkt de 30 minuten service?

PhoneDokter Thuis® biedt regionaal de "terwijl je wacht" reparatieservice!
Je maakt een afspraak aan huis of in de winkel. Indien je aan huis een afspraak reserveert, repareren wij jouw toestel binnen 30 minuten voor je deur in onze repairbus.

Ga je liever zelf naar één van onze winkels? Ook dan maak je een afspraak. Onze deskundige medewerkers staan dan klaar om je te helpen. Onder het genot van een kopje koffie of thee in de wachtruimte, wordt jouw toestel binnen 30 minuten gerepareerd!

> Hoe werkt de ophaal- en brengservice? 

Woon je in een gebied waar wij nog niet op locatie repareren of een winkel in de buurt hebben? Kies dan voor de snelle ophaal- en brengservice! Deze unieke landelijke service is dé uitkomst voor smartphone-gebruikers die geen betrouwbare reparateur in de buurt hebben. 

Wanneer je vóór 15:30 een reservering plaatst, komen onze koeriers dezelfde dag nog langs om jouw toestel op te halen, ongeacht je woonplaats! De volgende werkdag wordt jouw toestel gemaakt in onze repaircentre en gaat het direct mee de koerier mee terug. Vervolgens wordt op basis van je reservering jouw toestel dezelfde avond óf de volgende werkdag alweer bezorgd!

Hoe lang duurt een reparatie?

- Reparatie aan huis of in de winkel duurt bijna altijd maximaal 30 minuten
- Reparatie d.m.v. haal- en brengservice duurt 2 werkdagen

Kan ik mijn toestel nog steeds laten repareren?

Ja! PhoneDokter Thuis® maakt gebruik van repairbussen. Onze winkels vallen onder essentiële retail, waardoor wij gewoon open mogen blijven.

Moet ik een afspraak maken?

Wij werken graag op afspraak omdat we dan ook de snelle service kunnen garanderen.

Hoe maak ik een afspraak?

Op de homepage klik je op "afspraak maken". Nadat je je postcode hebt ingevoerd, zie je alle serviceopties. Vervolgens kun je heel simpel de reservering afronden. 

Moet ik een backup maken?

Je hoeft geen backup te maken, alle gegevens blijven behouden.

Hoe zit het met mijn garantie?

Vanwege de beschadigingen aan je toestel is de lopende garantie vervallen. Ook na het vervangen van je scherm is de reeds vervallen garantie helaas niet terug te draaien. De praktijk leert dat wanneer een toestel uit de 12 maanden fabrieksgarantie is, garantie op zich al niet relevant meer is, omdat fabrikanten na deze periode alle garantieclaims afwijzen. 

Ik ben verzekerd, worden de kosten vergoed?

PhoneDokter Thuis® is erkend reparateur voor verzekeringswerken. De factuur die je van ons ontvangt kun je indien bij bijv. een inboedel- of reisverzekeraar.

Hoe en wanneer moet ik betalen?

Je betaalt ten alle tijden ná afronding van de werkzaamheden.

Wat voor soort onderdelen gebruiken jullie?

PhoneDokter Thuis® maakt gebruik van topkwaliteit onderdelen die uitvoerend zijn getest door onze leverancier, nog voordat wij die ontvangen. Bij voorkeur gebruiken wij uitsluitend onderdelen die overeenkomen met de specificaties als gemaakt door de fabrikant. 

Wat als er meer kapot blijkt dan ik heb aangegeven bij aanmelding?

Als tijdens de reparatie blijkt dat er additionele onderdelen vervangen moeten worden nemen wij altijd contact op. Alle vervangen onderdelen worden getest op de functionaliteiten. 

Hebben jullie ook leentoestellen?

Wij hebben helaas geen leenstoestellen.

Kan ik als zakelijke klant achteraf betalen?

Dat is zeker mogelijk.

Welke merken repareren jullie?

Wij repareren de volgende merken;
Apple, Samsung, Huawei, OnePlus, Motorola, Oppo en Xiaomi

Verkopen jullie ook losse onderdelen?

Wij verkopen ook lossen onderdelen via de shop. Klik op deze LINK.

Verkopen jullie ook losse toestellen?

Wij verkopen ook lossen toestellen via de shop. Klik op deze LINK.

Kunnen jullie data overzetten?

Helaas richten wij ons alleen op de reparatie van hardware. Softwarematige reparaties voeren wij niet uit.