samsung galaxy s20 problemen

Op 11 februari 2020 werd de Samsung Galaxy S20-serie gereleased. In eerste instantie leek het alsof Samsung met een revolutionair toestel kwam. Een uitstekend scherm, camera en 5G-netwerk. Uiteindelijk viel het allemaal wel mee toen de hands-on reviews binnenstroomden.

De Galaxy S20 heeft inmiddels enkele updates gehad, maar het verloopt niet vlekkeloos. De laatste update veroorzaakte veel problemen, waarna Samsung de update heeft teruggetrokken.

Gebruikers hadden vooral last van een groene tint op het scherm. In het begin werd nog gediscussieerd of het probleem wel wordt veroorzaakt door de update, maar uiteindelijk is het toch bevestigd.

In de meeste gevallen hadden we dus te maken met een groene tint op het scherm. Sommigen hadden ook last van features die niet optimaal werkten. Zo meldt een gebruiker dat het scherm niet ververste op 120Hz en terugzakte naar 60Hz.

Anderen meldden dat de helderheid voortdurend ingesteld was op 25%. De helderheid van het scherm was gewoonweg niet meer instelbaar.

Gelukkig heeft Samsung inmiddels de update teruggetrokken en de vorige update is nu weer beschikbaar. Samsung verwacht binnenkort weer een nieuwe update uit te brengen, waarmee het toestel betere features zal krijgen.

Heb je toch problemen met je Samsung Galaxy S20?

Sommige gebruikers ervaren toch problemen na het herstel van de update. Meestal gaat het om een flikkerend scherm, batterij laadt niet op en/of het toestel heeft geen geluid. Dit soort problemen zijn gelukkig snel op te lossen door middel van een eenvoudige reparatie.

Heb je problemen met het scherm, batterij, oplaadconnector, luidspreker, microfoon of camera? Wij van PhoneDokter repareren deze onderdelen binnen 30 minuten op afspraak. Je krijgt 12 maanden garantie op het vervangen onderdeel. Maak direct een afspraak bij één van onze vestigingen! Geen vestiging in de buurt? Stuur dan je toestel op, binnen één werkdag sturen wij je toestel terug.

afspraak maken