Iphone 8 en 8 plus problemen

 

U kunt met deze tips problemen van uw iPhone 8 en 8 Plus oplossen

 

Apple heeft na afloop van de tijd geweldige toestellen uitgebracht, en de iPhone 8 en 8 Plus zijn geen uitzondering. Maar net als elke nieuwe toestel kunnen de iPhone 8 en 8 Plus software en hardware problemen hebben. Hier zijn een paar tips om uw toestel weer optimaal te laten werken.

 

1. Wifi-problemen

Sommige iPhone 8 en 8 Plus gebruikers hebben over dit probleem geklaagd. In de meeste gevallen is het probleem dat gebruikers een zeer langzame download en uploadsnelheid ervaren, terwijl ze in extreme gevallen helemaal geen verbinding met een Wi-Fi netwerk kunnen maken. De oplossing van het probleem kan een beetje lastig zijn, maar u kunt de volgende opties proberen.

 

Reset de netwerkinstellingen

Voordat u dit doet, moet u ervoor zorgen dat u uw Wi-Fi-wachtwoord bij de hand hebt, omdat uw apparaat opnieuw zal vragen naar het wachtwoord. Volg de onderstaande stappen om de netwerk opnieuw in te stellen:

 

Ga naar Instellingen> Algemeen> Reset> Netwerkinstellingen opnieuw instellen> Wi-Fi Netwerk opnieuw instellen.

 

Een andere mogelijke oplossing is om het Wi-Fi netwerk te vergeten. Hiermee wordt ook uw Wi-Fi netwerk van uw telefoon gewist. Volg hiervoor de onderstaande stappen:

 

Ga naar Instellingen> Wi-Fi> Tik op de 'i' in de cirkel> Tik bovenaan het scherm op 'Dit netwerk vergeten.

 

2. Oververhitting

Dit is een veel voorkomend probleem niet alleen met de iPhone 8 en iPhone 8 Plus, maar met verschillende smartphones. Het is normaal dat de temperatuur van uw smartphone hoger wordt, wanneer u een zware app gebruikt. De telefoon zal na verloop van tijd uiteindelijk afkoelen, maar als dit niet het geval is, is het nodig om een aantal snelle opties uit te proberen.

 

Wat u als eerste moet doen, is uw apparaat enige rust gunnen. U kunt de telefoon uitschakelen en laten afkoelen, maar als dit niet werkt, kunt u onderzoeken of een van uw geïnstalleerde apps verantwoordelijk voor het probleem is. Als het probleem blijft, kunt u de fabrieksinstellingen van uw telefoon herstellen. Zorg ervoor dat u een back-up van uw gegevens maakt, voordat u deze optie gebruikt.

 

Als u uw iPhone 8 of 8 plus weer naar fabrieksinstellingen herstelt is, worden alle toepassingen verwijderd en wordt uw telefoon gereset. Als het probleem software gerelateerd was, moet het probleem nu opgelost zijn.

 

3. Niet reagerend scherm

Wanneer het scherm niet meer reageert tijdens het bedienen van uw telefoon, moet u allereerst de app sluiten. Om dit met uw iPhone 8 of 8 Plus uit te voeren, volg de onderstaande stappen:

 

Dubbeltik op de startknop> De multitasking-lade wordt weergegeven> U kunt de app sluiten door in de lade te vegen.

 

Wanneer de app wordt afgesloten, kunt u deze weer openen om te zien of het probleem daarmee opgelost is.

 

Als het probleem blijft bestaan nadat u de eerste optie hebt geprobeerd, is het misschien tijd om het apparaat opnieuw in te stellen. Houdt hiervoor de aan / uit-knop en de volumeknop omlaag tegelijkertijd ingedrukt. Het duurt even voordat de telefoon een harde reset uitvoert, maar zodra dit uitgevoerd is, moet het scherm weer in orde zijn.

 

5.  Problemen met de mobiele internet

Dit is geen veel voorkomend probleem, maar sommige iPhone 8 en 8 plus gebruikers hebben geklaagd over het feit dat hun apparaat geen verbinding kan maken met 4G netwerken van providers. Deze problemen kunnen eenvoudig worden opgelost met de optie Vliegtuigmodus.

 

Om deze optie te gebruiken, schakel de vliegtuigmodus voor ongeveer een minuut in en schakelt hem vervolgens weer uit. Dit zou het verbindingsprobleem misschien kunnen verhelpen.

 

Als uw iPhone 8 en iPhone 8 Plus nog steeds hetzelfde problemen ervaart, maak een afspraak bij één van onze vestigingen of neem contact met ons op. PhoneDokter kan het probleem oplossen door de Wi-Fi antenne, batterij (in het geval van oververhitting), scherm of de simkaartlezer op uw iPhone 8 en 8 Plus te vervangen.